今個星就由veda salon 同大家分享下5個護髮好習慣啦!

 

14079859_1069424203144909_2217377669738382454_n.jpg

1. 洗髮

點洗頭髮先夠乾淨又唔怕乾?

有無發現去髮型屋洗頭後,啲頭髮總係特別清爽柔順?當然,髮型師嘅吹髮技巧應記一功,但重點係髮型屋嘅洗髮程序唔馬虎,同自己喺屋企扭開花曬淋幾淋,落洗頭水捽幾捽,再沖沖水就完事,其清潔效果實在相差太遠了!

洗髮嘅目的係要開啟、洗凈髮絲表面的毛鱗片,如果只係好快手咁洗幾下,可能只係洗到髮絲而無洗到頭皮。

提高洗淨效果嘅正確方法:開始洗頭髮之前,先用手指頭或梳子將頭髮充分咁梳開,目的係去除脫落嘅毛髮,同埋令角質浮現出來;然後以溫水清洗一次,要將頭皮及頭髮的每一個部位都清洗到,好多時洗頭水唔起泡,係因為頭髮唔夠濕,如果以為唔起泡而猛加洗頭水,就會過度刺激頭皮同髮根,令頭髮越來越乾躁。

 

資料由veda salon 提供

 Veda 📲 Whapsapp Booking: 6500 1776
☎️ Veda Booking 查詢: 27990099 (灣仔分店)、28907387(銅鑼灣分店)
💈Veda  Address: 

(Veda 灣仔新店) 灣仔軒尼詩道157號地下 (灣仔電腦城對面)
(Vead 銅鑼灣分店) 銅鑼灣霎東街9A號1樓 (時代廣場連卡佛後面)
veda salon

arrow
arrow
    文章標籤
    VEDA SALON 做夢吧 veda
    全站熱搜

    娜拉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()